FAQ – Veelgestelde Vragen2018-11-27T12:46:41+01:00
Leveren jullie ook aan huis?2023-02-01T17:04:32+01:00

Nee, je kan enkel plukken of een bestelling plaatsen en afhalen.

Je kan wel via www.boerolivier.be/shop boeketten bestellen. Deze worden eventueel samen met nog andere producten aan huis geleverd.

 

Waar vind ik een overzicht van mijn bestelling?2023-03-14T12:34:49+01:00

Van zodra je een bestelling plaatst, krijg je een bevestigingsmail met daarin een overzicht van je volledige bestelling.

Je kan er trouwens ook voor kiezen om een account aan te maken tijdens het bestellingproces. Op die manier hou je altijd een overzicht van je laatste bestellingen bij.

Kan ik het boeket retourneren? Is er bedenktijd?2022-03-29T09:28:38+02:00

Omdat wij met bloemen werken zit er wettelijk geen bedenktijd op je aankoop.

Er is ook geen recht op retour.

Is er iets misgelopen met je bestelling of ben je niet tevreden ? Neem dan contact met ons op via info@boerolivier.be. Wij helpen je graag verder!

Kan ik betalen met Bancontact?2023-02-01T17:05:06+01:00

Ja, dit is zeker mogelijk.

Als credit kaart geen optie is voor jou, kan je nog altijd betalen via payconiq.

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?2022-03-29T09:30:59+02:00

Op dit moment aanvaarden we volgende betalingsmethoden:

  1. Via Payconiq
  2. Via Bancontact
Wat is jullie adres?2023-02-02T16:09:20+01:00

boerderij ‘Hof ten Dreve’ te Diksmuide.

Adres: Zijdelingstraat 16 8600 Diksmuide

Titel

Ga naar de bovenkant